Persberichten 2013-2014

Gala Pronkzitting Sparrenarren

PERSBERICHT,  Driebergen-Rijsenburg, 19 januari 2014

Zaterdag 18 januari 2014 was het weer tijd voor de jaarlijkse Gala Pronkzitting van de Sparrenarren. De Pronkzittingcommissie verdient een grote pluim!

Zelden hebben de diverse deelnemers van de acts zoveel moeite gedaan om er iets moois van te maken; afwisselend en vol tempo.

Lees meer: Gala Pronkzitting Sparrenarren

GALA PRONKZITTING!

PERSBERICHT,  Driebergen-Rijsenburg, 6 januari 2014

Zaterdag 18 januari 2014 zal de jaarlijkse Pronkzitting plaatsvinden. Carnavalsstichting

de Sparrenarren organiseert deze speciale theateravond ieder jaar en iedere keer mag deze gezellige en sfeervolle avond rekenen op grote belangstelling.

Lees meer: GALA PRONKZITTING!

Jeugdhofhouding Sparrenarren bekend!

PERSBERICHT,  Driebergen-Rijsenburg, 17 november 2013

Zaterdag 16 november jl., werd in de Leuterie de jeugdhofhouding van de Sparrenarren bekend gemaakt. Als eerste betrad Prins Rico I het podium, waarna hij zijn Adjudant Robin en Prinses Carmen bekend maakte.

Lees meer: Jeugdhofhouding Sparrenarren bekend!

Prins Remko XXXIX, Prinses Fione en Adjudant Roland: de nieuwe hofhouding van de Sparrenarren!

PERSBERICHT,  Driebergen-Rijsenburg, 10 november 2013

Afgelopen zaterdag 9 november is de Hofhouding 2013 – 2014 van de Sparrenarren bekend gemaakt. De nieuwe Hofhouding werd onder begeleiding van live muziek letterlijk naar binnen geblazen.
Aan burgermeester Frits Naafs was het vervolgens de taak om de 3 onherkenbare leden van de Hofhouding te ontmaskeren.

Lees meer: Prins Remko XXXIX, Prinses Fione en Adjudant Roland: de nieuwe hofhouding van de Sparrenarren!

Wie wordt Prins Carnaval XXXIX van het Sparrenrijck?

PERSBERICHT, Driebergen-Rijsenburg, 19 oktober 2013

De spanning stijgt, het is bijna zover. Wie wordt de nieuwe Prins Carnaval? De nieuwsgierigheid moet nog in bedwang gehouden worden tot zaterdag 9 november. Want dan maakt Carnavalsstichting De Sparrenarren haar nieuwe Hofhouding bekend. Dit gebeurt tijdens de Prinsverkiezing in de Leuterie, clubgebouw van de Pink Panthers.
Met de Prinsverkiezing gaat het carnavalsseizoen echt van start. Wie o wie zal de 39e Prins worden? En wie is de Prinses en natuurlijk de Adjudant. Volop zijn er de geruchten. Dat het een gezellig stel met elkaar is en dat het daarom weer een sprankelend seizoen gaat worden is zeker!

Lees meer: Wie wordt Prins Carnaval XXXIX van het Sparrenrijck?